Indkøbskurv:0 Enheder DKK 0,00
Hvem er vi

Velkommen til Allerød Børneteaterforenings 45. sæson.

Bestyrelsen var i foråret på teaterfestival i Ebeltoft, og der er valgt 9 fantastiske børneteaterforestillinger af høj kvalitet til denne sæsons program. I år får vi besøg af flere børnebogsklassikere, fx Søndag og Julemandens Jul af Kim Fupz Aakeson, Den grimme ælling, Robin Hood og Den lille prins. Vi har 2 juleforestillinger fra 2 ½ år og op og der kan danses og synges med til forestillingen Metamorfose. Forestillingen Pudemin - et sofastykke, giver anledning til mange grin og måske gys, og så får vi besøg af en børnefavorit "Peddersen og Findus".

Lige efter sommerferien, uddeles vores flyer til institutioner og skoler til og med 2 klasse, men allerede i begyndelsen af august 2018, åbnes der for salg af billetter på hjemmesiden. Allerød Kommune har endnu en gang stillet lokaler til rådighed på de forskellige skoler samt Allerød Bibliotek, og derfor kan vi også i næste sæson opretholde et stort udbud af teaterforestillinger for Allerød Kommunes børn. Husk at vi har en side på facebook, hvor det er muligt at følge foreningen. Her vil man kunne finde info i løbet af sæsonen, f.eks. om ledige billetter samt diverse opdates.

Vi ser frem til at børn som voksne, får en masse gode teateroplevelser sammen.

Allerød Kommune bevilger hver år et beløb til driften.