Indkøbskurv:0 Enheder DKK 0,00
Velkommen

Velkommen til teatersæson 2018/2019

Velkommen til Allerød Børneteaterforenings 45.- sæson. Bestyrelsen var i foråret på teaterfestival i Ebeltoft og der er valgt 9 fantastiske børneteaterforestillinger af høj kvalitet til denne sæsons program.

I år får vi besøg af flere børnebogsklassikere ”Søndag” og ”Julemandens Jul” af Kim Fupz Aakeson. ”Den grimme ælling”, ”Robin Hood” og ”Den lille prins”. Vi har 2 juleforestillinger fra 2 1/2 år og op, og der kan danses og synges med til forestillingen Metamorfose. Forestillingen Pudemin - et sofastykke giver anledning til mange grin og måske gys, og så får vi besøg af en børnefavorit "Peddersen og Findus"

Lige efter sommerferien uddeles vores flyer til institutioner og skoler til og med 2 klasse, men allerede i begyndelsen august 2018 åbnes der for salg af billetter på hjemmeside.

Allerød kommunen har endnu en gang stillet lokaler til rådighed på de forskellige skoler samt Allerød Bibliotek, og derfor kan vi også i denne sæson opretholde et stort udbud af teaterforestilling for Allerød Kommunes børn.

Husk at vi har en side på facebook, hvor det er muligt at følge foreningen. Her vil man kunne finde info i løbet af sæsonen, f.eks om ledige billetter samt diverse updates

Vi ser frem til at børn som voksne får en masse gode teateroplevelser sammen.

Janne von Wildenrath Beltner, Formand